SKRIVET: 2008-08-06, kl 09:17:28 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Gravid på öppen gata

Köpte "Gravid på öppen gata" för ett tag sen. Började läsa den igår. Ska försöka läsa ut den tills nästa vecka. Har nämligen beställt en bok som ska komma då. "Flickan som gud glömde" beställde jag och den handlar om självskadebeteende b.la. Har även läst hennes mammas bok; "Skuld, skam och rakblad". Så nu ska jag få läsa dotterns verision av det hela vilket ska bli intressant.

Sovit gott i natt. Men något som är konstigt, varför vaknar jag aldrig av Darlings väckarklocka? Han snoozar ju dessutom. Det är ju så klart skönt att inte vakna :) men ändå.. Vaknade till när han var uppe imorse i alla fall och sen fick jag ju lite hej då-pussar <3

Om en vecka ska jag ringa Förbannat Kåken (FK) för att höra om jag kommit någonstans i kön till praktik, jag ska ju vara med i något som kallas FINSAM. Någonting i samverkan är det i alla fall :)
Antagligen så vet min handläggare ingenting, som vanligt. Som i stort sett alla andra på FK. *arg*

Idag får jag äta lunch själv för Daniel jobbar i grannkommunerna. Tråkigt. Och hur ska jag kunna äta själv? Börjat äta frukost trots att jag är själv. 2 digestivekex *stolt* haha :P

Daniel jobbar bara imorgon, sen har han lite semester. På fredag ska han klippa sig. Jag ska följa för att ta med mig håret. Så ska jag köpa lim också. Och slå in skiten. Sen ger jag det till Kjell som fyller år på måndag! Vi firar han på lördag tror jag :D
Han kommer ju bli såååå glad... (66 år fyller han)
För den som inte förstått: Kjell har inget hår. Och till J om du läser; det är en viss skillnad på dig & han. Förlåt om du tog illa upp. *kram*

Daniel kanske ska på intervju på ett ställe nästa vecka. Han skulle ringa chefen på det stället idag och höra om han kunde då. Hoppas såååå för Daniels skull att han får nytt jobb snart. För han mår skit av det han har nu. Stress så in åt h-e, ett chef som skiter i sina anställda.. Daniel får ont i magen, får huvudvärk och mår alltmänt dåligt hela tiden. Stackars min prins :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: