SKRIVET: 2008-08-03, kl 16:54:09 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

fryslort

Är uttråkad men har så jävla ont i magen att jag inte orkar ta mig iväg någonstans. Varför inte göra något här?
Ska väl lägga mig och läsa ut boken istället. Kul liv.

8-10/8 STHLM
12/8 STHLM

Gick btw runt älven idag. Skön promenad. Det är nog den bästa promenaden man kan gå. Så ska man ju ibland gå den lååånga :P

Tror jag måste värma BÅDA mina vetekuddar. Fryser så in åt helvete! Den ena kan jag lägga på magen som gör ont och den andra någon annanstans, eftersom jag fryser.

Men shit vilket tråkigt inlägg. Jag ber om ursäkt för det.
(men alla kanske är lika tråkiga?)

Jag älskar dig, Daniel. Du betyder mest och du är bäst! Vad skulle jag göra utan dig?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: