SKRIVET: 2008-08-28, kl 09:38:42 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

det värker

Det gör ont, det gör ont. Det gör ont hela jävla tiden!
Ahhhhhhh jag har träningsvärk! Trodde inte det skulle ta så mkt igår. Visst det var drygt & det var nåt år sen jag gymmade, men ändå. Värst är bröstkorgen tror jag, det var det första jag kände av när jag vaknade. Så har jag ont i armarna.
Skönt ändå =)
Lite ont i baken också. Hehe. Hur det nu gått till.
Jag var för trött för att orka stretcha ordentligt igår. Försökte, men tydligen inte tillräckligt. Fast jag är ju så otränad nu så det är inte konstigt att jag fått träningsvärk.. Blev 1,5 timmes träning på gymmet igår inkl uppvärmning, nedvarvning och stretching. Gött!

Ska väl göra mig klar strax och bege mig in till stan för en fika på Almas. Hoppas Bella jobbar så man får se skymten av henne lite :P
Kanske man skulle köpa nå kläder till Maja-liten också? Har ju lite rabatt på Lindex. Så har jag en postpåse med ostämplade frimärken. Perfa!

Haha i natt drömde jag att jag ringde Robin, på Gabbes mobil.
(Gabbe är hans son, 8 år)
Så drömde jag en del annat men det var mest virvarr av allting så jag minns inte så mkt och det är svårt att förklara.

So long suckers. Visar er hur jag kommer se ut om några år. Eller så inte.. :P


karolina

vidrig bild.



and thats all i have to say about that



PUBLICERAT: 2008-08-29, 01:08:15 | URL: http://www.osynliga-jag.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: