SKRIVET: 2008-08-19, kl 19:13:02 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

blaj blaj

Förmiddagen började mindre bra. Samlade mig och försökte ta mig samman. Skulle cykla till Kupolen för lunch med mami. Men orken tog slut någonstans på vägen mellan påklädning och sätta sig på cykeln. Hamnade istället i sängen. Där tillbringades större delen av dagen. Korta pauser tog jag för att prata lite med R..

Älskling slutade tidigare idag för att han inte tog någon lunch *jubel*
Med sig hem hade han blommor! Sööööötis :D
En ros & 2 höstglöd. My lovely. *puss*
Jag är såååå KÄR ska ni veta!

Bettan & Anders kom förbi på kaffe. Bettan är bra rolig och flummig hon, extra flummig när hon jobbat förmiddag tror jag :P
Hon måste hitta ett mattetal med massa veriabler i sin Matte B bok, good luck.. Annars skulle hon klippa och klistra lite. Hon är smart den där bruden minsann. Lika smart som hennes vän (jag) haha.

Kanske att vi sålt en pryl idag. Vore bra för den är i vägen.. hmm.

Nej gott folk. Yogurten med flingorna är uppäten så det är dags att dra vidare! Först ska vi ge Wilma & hennes "vän" mat, sen blir det en repa runt älven. Me like it baby!

En sak till; Jag älskar ta me fan den där Birath-killen.


mika

men HALLÅ! jag lämnar dig inte för allt i världen. förflyttar mig bara 2 mil ut i skogen. där jag kan gömma mig :D om vi skulle ha sån tur att få huset får ni fan komma å hälsa på ibland! :D



PUBLICERAT: 2008-08-19, 19:18:39 | URL: http://m1ka.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: