SKRIVET: 2008-08-22, kl 14:53:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

beslutsångest

Trött, sur, irriterad, besviken.
Och ledsen =(((((
Men börjar lugna ner mig nu i alla fall. puh.

Blev lunch med Malte och Darling idag. Efter det var jag på ett möte. Mkt prat om förlossningar och sånt. höhö.

Har beslutsångest. Ska jag följa till Daniels föräldrar + bror m familj eller ska jag vara kvar i Borlänge? Känns som vi åker dit jämt, men att träffa kompisar vore kul också. Känns som jag aldrig träffar mina kompisar =/
Men det är faktiskt inte mitt fel!!!
Ikväll blir det i så fall bowling =)
Visst, jag bowlade igår men det gör då ingenting..
Fick 2 strikes i rad igår förresten :P

Nej sängen väntar. Ska bli skönt. Fick lite inredningstidnar idag, en liten bunt så där =) Alltid skoj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: