SKRIVET: 2008-08-12, kl 20:44:19 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Att älska som en porrstjärna

Kom nyss hem från La hufvudstad. Haft det jättebra :D
Tiden gick dock väldigt fort! Daniel tog 13.44-tåget hem idag. Jag stannade kvar och tog det som gick 17.44. Daniel fick sin biljett för en spänn =) Vilket kap!
Gått på stan med Nathalie, Anna & Ewa. Emma var med en stund hon också. Daniel med förresten. Allihopa åt i Kungshallen. Jag tog laxfilé. Himmelskt god, men t.om jag tyckte nästan det var för lite mat :/
Köpte bara ett par skor i stan. Rea så dom kostade endast 114,50 :P
På centralen blev det 3 böcker för 150 spänn. Dels "Att älska som en porrstjärna" & har läst 4-5 kapitel på tåget. Den verkar riktigt bra. Har läst Traci Lords tidigare (Robin hade den..) & den läste jag ut på några dagar. Är nog inne i en riktig läs-period nu, bara slukar böckerna. Så blev det 2 riktiga tjej-böcker också. Som om inte Att älska som en porrstjärna är det? :P

Var in på Make Up Store idag, jobbade b.la 2 killar där. GAAAAAAH! Killar?!? ha ha ha. Den ena hade läppstift och den andra hade b.la ploockat ögonbrynen. *lol*

Har mindre ont nu i alla fall & det är ju bara sååå skönt! Mest bara ont i nacken nu. Men det vore nog konstigare om jag INTE hade ont.

På lördag hade jag chansen att träffa en av Daniels bröder + hans barn som jag ännu inte träffat och jag sa till Daniels mamma att vi skulle komma. Glad i hågen berättade jag för Daniel att vi ska dit.. "Men vi ska ju på bröllopet då". Just ja :(
Än har vi inte köpt någon present.. = PANIK!
Måste hitta något till nästa bröllop också, det är helgen efter. Det är ju så svårt. Dels har jag bara träffat ena brudgummen och ingen annan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: