SKRIVET: 2008-04-20, kl 20:26:48 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

Piece of me

Jag fick ett sms idag där det stod: Men om du tycker det är för jobbigt kan vi va kompisar istället.
Han tar så lätt på alltid. Som att det bara är att göra slut, fly från allt. SUCK.
Så jag grät massor. Ringde Lina. Världens bästa Lina <3
Så ringde Bettan också :)
Jag drog ner persiennerna redan vid 18 ungefär. la mig i sängen under täcket.

har pratat ut med D i alla fall. Känns bättre nu. Han betalar min resa dit (och hem) på fredag. Älskade du!!! Men allt känns inte bra. Det känns inte som vanligt. Tror det får bli ett riktigt samtal irl. Skulle kännas bättre då.

Men varför ska min sjukdom plåga mig hela tiden och varför ska jag vara så ostabil? :(((



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: