SKRIVET: 2008-04-04, kl 13:05:10 | PUBLICERAT I: Vardagslivet

En söt liten flicka...

Hon är en söt liten flicka som väger ett gram,
men det är alldeles för mkt så hon bantar ibland.

Åkte till David igår. Träffade Emma på söder när jag kom fram. Vi gick en sväng, kikade i Ringens köpcentrum b.la. Trevligt.
Sovit bra i natt. Vaknade vid 3. Då låg både jag och David i sängen och åt godis :P
Sovit lite på soffan nyss också. Det va skönt. Hade så tråkigt och till slut somnade jag. Sova är ganska bra tidsfördriv faktiskt.
Vet inte vad jag eller vi ska göra idag. Baka kanske. Både matbröd och bullar blir det i alla fall att baka någon gång under helgen. Det ska bli gott!


Hör och häpna, jag har fått tid hos en psykoterapeut. Först ska jag dit på familjesamtal några gånger, mamma och Kjell ska följa. Sen blir det antagligen enskilda samtal. 9/5 ska jag dit. Längtar INTE, vill inte gå på familjesamtal.. men men.. Jag har ju inget val. Måste ta det jag får. Slipper mobila teamet numera, vill inte träffa dom mer. Så har jag sagt upp min ledsagare. Behöver ingen ledsagare. Jag kommer ju ut och gör roliga saker ändå. Har inte råd att gå och fika, äta ute, bowla och sånt flera ggr i månaden.


Anna (från Lunar)

Grattis till psykoterapeuten! Fast trodde att familjesamtal bara var när man var minderårig...Men det kanske är bra, vem vet.



PUBLICERAT: 2008-04-04, 21:30:20 | URL: http://annmi.bloggspace.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: